Pomagaj z Szymonem!

Pomagaj z Szymonem!

niedziela, 14 kwietnia 2013

Raz, dwa, trzy...START!

Witaj Nieznajomy!
Będzie tu po trochu o dzieciach, małżeństwie, domu, rodzinie, zwierzętach. Fakty z życia mojej rodziny i może trochę więcej moich przemyśleń. Moja rodzina składa się z :
- mojego Męża (M.): mężczyzna nr 1 w moim życiu (obecnie powracający na swój tron po chwilowym zdegradowaniu przez Syna), człowiek wyrozumiały, spokojny, małomówny, troskliwy, uczący się roli ojca, najbardziej wkurza mnie jego "rób jak uważasz"
- mojego Syna: mężczyzna nr 2 mojego życia, rocznik 2012, miesięcy 15, ruchliwy, ciekawski, wesołek, uczący się stawiać pierwsze kroki, praktycznie nierozłączny ze mną, wielbiący cyca ponad wszystko
- ze mnie: żona, matka na urlopie wychowawczym, organizatorka życia domowego (a raczej usiłująca ogarniać wszystko i wszystkich, żeby grało i buczało), lubiąca leniuchować, kochająca wieś (gdzie mieszkamy) i przyrodę, czasem romantyczna, przeważnie spokojna, ucząca się bycia matką
- psa rasy golden retriever Sary: lat 9, wiecznie głodnej, lubiącej zabawę i spacery, mniej Syna, nasza opiekunka i strażniczka domu
- moich Rodziców
- Teściów
- Brata
- Siostry Męża ze swoim Mężem
- Siostry Męża nr 2
- Brata Męża
- i innych dalszych w relacjach rodzinnych.

Zapraszam do poznania skrawka mojego życia :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz