Pomagaj z Szymonem!

Pomagaj z Szymonem!

środa, 11 września 2013

Deszcz pada, deszcz pada cieszy się dziecię...

Bo jutro w kaloszach na spacer pójdziecie! :-) 

Podobnie jak Mama (Nie)Idealna zakupiłam Młodemu kalosze. W sumie to ja prawie miesiąc się za nimi uganiałam, żeby je dostać...cóż  kalosze w rozmiarze 21-22 towarem luksusowym są. W końcu dorwałam w Deichamnnie. Były aż dwie pary do wybrania. Wzięłam szersze i ładniejsze :-) Synowi też się bardziej podobały. Zresztą pooglądajcie sami testy:




 Kałużę znaleźliśmy pod domem. Zabawa była przednia zwłaszcza jak musiałam jedną ręką trzymać dziecię coby nie wylądowało w błocie a drugą robiłam zdjęcia. Podejrzewam, że Syn byłby prze szczęśliwy mogąc się potaplać w błocie ale ja nie bardzo. No i temperatura nie pozwalała na aż takie szaleństwa. Efekty zabawy widać poniżej:


Jesień już całkiem chyba do nas zawitała pomimo trwającego astronomicznego lata...zacznie się dżdżysta pogoda, mieniące się kolorami liście ścielące się na ziemię, zimne krótkie dni...

3 komentarze:

  1. No to kalosze u Was pomyślnie przeszły testy co?
    Fajne macie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 32 yrs old Physical Therapy Assistant Minni Dilger, hailing from Campbell River enjoys watching movies like Topsy-Turvy and Watching movies. Took a trip to Thracian Tomb of Sveshtari and drives a Mirage. Najwiecej artykul

    OdpowiedzUsuń