Pomagaj z Szymonem!

Pomagaj z Szymonem!

piątek, 27 września 2013

Teatr dla malucha

Byliście z dzieckiem w teatrze?
Ja nie mogłam się doczekać pierwszej wizyty, myślałam, że wybierzemy się jak Młody skończy 3 latka nie wcześniej. Bo wiadomo- w teatrze trzeba wysiedzieć na krzesłach, scena daleko. 

Ale wygrzebałam w internecie, że w Białostockim Teatrze Lalek (i już wiecie mniej więcej gdzie mieszkam :-) ) jest teatr da malucha przeznaczony dla dzieci od roku do 5 lat. Napaliłam się, wciągnęłam w swój pomysł Mamę (Nie)Idealną i ta dam! Dziś byłyśmy ze swoimi Synkami na przedstawieniu o Panu Brzuchatku, który zgubił apetyt.
 Jak dla mnie- rewelacja! Niziutka scena (niecały metr wysokości), siedzieliśmy na podłodze na poduszkach a buty zostały na zewnątrz. Aktorzy na wyciągnięcie ręki, rozmawiający z dzieciakami, włączający je do zabawy. Prosta krótka bajka. Syn był na początku lekko wystraszony, nawet popłakał cichutko ale przytuliłam go i wciągnął się w przedstawienie. Najbardziej spodobał mu się szczur mieszkający pod podłogą i pająk opuszczany z sufitu :-) Na koniec aktorzy pozwolili pogłaskać pająka i dać cześć dla Pana Brzuchatka. Mieli super kontakt z dziećmi. Na scenie tyle się działo, że moje Dziecię (podobnie jak Mamy (Nie)Idealnej ) stało z rozdziawioną buzią i próbowało ogarnąć to, co się dzieje :-)
Na pewno nie była to nasza ostatnia wizyta w teatrze.
Ba! Nie wiem skąd ale wynajdę kasę na częstsze wizyty (chyba rzucę jedzenie słodyczy i zacznę te kasę odkładać na bilety). Niby nie jest dużo 18zł z jedną osobę+ 18zł za dziecko ale jak się żyje z jednej wypłaty to każdy grosz się liczy.
Wolę sama czegoś nie mieć a dziecko oswajać z teatrem i książkami i na tym nigdy nie będę oszczędzać :-)
Teatr? Uwielbiam :-) 

1 komentarz: